Warrior

Ez a blog a kettlebell edzéseimről,a hozzá tartozó étrendemről, és az egyéb emellett űzött önvédelmi rendszerről (krav-maga) fog szólni. Kis elkalandozásokm azért előfordulhatnak:)

Friss topikok

  • KETTLEBELL: Buddy, Szerintem a felszereltség hasonló, és a metodika is inkább hasonló, mint különböző. :) (2011.08.18. 22:27) HITS GYM
  • erdodim: Helló! Gratulálok a vizsgádhoz! (2009.04.30. 09:51) Touring and Training in Israel 2009.04.18.-04.25.
  • erdodim: Kitartás Warrior, drukkolok, hogy sikerüljön. (2009.03.30. 08:55) Az elmúlt napok
  • robtraining: Buddy, hm..az ember nem gondolná,pedig minden mindennel összefüggésben van..Jobbulást! Rob (2009.01.16. 18:53) Sérülés II.
  • robtraining: Buddy, az a fontos,hogy nem történt nagyobb baj! Feltétlenül menj el Ferihez,én őt nem ismerem,de ... (2009.01.15. 12:40) Sérülés

Gold nyílt nap

2010.04.26. 14:29 buddy

Hétvégén a Gold Center nevű fitness klubban volt nyílt nap, ahol sok mindent ingyenesen lehetett kipróbálni.

Amin én voltam:-Iyengar jóga (szombat)

                     -SMR System (szombat)

                     -kettlebell (vasárnap)

 

A jógát most próbáltam életemben először, hát nem mondom, hogy könnyű volt:)

Utána az SMR jött, ahol átvettük a gyakorlatok nagy részét, jó volt felfrissíteni a régebben tanultakat.

Vasárnap pedig, swing, windmill, felülés, deadlift, falnál guggolás volt terítéken a végén egy jó kis Tabatával:)Nem mintha én nem fáradtam volna el, de jól volt látni a gyúrósokat, ahogy már a 2. percnél totál kifingtak:)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://warrior.blog.hu/api/trackback/id/tr941952713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása