Warrior

Ez a blog a kettlebell edzéseimről,a hozzá tartozó étrendemről, és az egyéb emellett űzött önvédelmi rendszerről (krav-maga) fog szólni. Kis elkalandozásokm azért előfordulhatnak:)

Friss topikok

  • KETTLEBELL: Buddy, Szerintem a felszereltség hasonló, és a metodika is inkább hasonló, mint különböző. :) (2011.08.18. 22:27) HITS GYM
  • erdodim: Helló! Gratulálok a vizsgádhoz! (2009.04.30. 09:51) Touring and Training in Israel 2009.04.18.-04.25.
  • erdodim: Kitartás Warrior, drukkolok, hogy sikerüljön. (2009.03.30. 08:55) Az elmúlt napok
  • robtraining: Buddy, hm..az ember nem gondolná,pedig minden mindennel összefüggésben van..Jobbulást! Rob (2009.01.16. 18:53) Sérülés II.
  • robtraining: Buddy, az a fontos,hogy nem történt nagyobb baj! Feltétlenül menj el Ferihez,én őt nem ismerem,de ... (2009.01.15. 12:40) Sérülés

Újrakezdés

2010.11.04. 10:23 buddy

Tegnap újra elkezdetem csoportos kettlebell edzésre járni.Miért? Mert otthon túl lusta vagyok,csak kerülgetem a golyót,igy viszont nagyobb a motiváció, pláne úgy, hogy az egyik haveromat is sikerült rádumálnom, igy könnyebb meggyőzni egymást, hogy menjünk, ha valamelyikünk lusta lenne.

Mári Tamás RKC II edzéseit látogatom, akit már régebbről ismerek, anno nála kezdtem az alapokat is. Ugyan kezdő csoportként lett meghirdetve, valójában azonban kb. 3-4 ember volt valóban kezdő, a többi kb. 10 már jó ideje gyakorol, igy hát gondolom részben emiatt is, jó kemény kis edzés lett vezényelve swing, TGU, guggolás, és nyomás variációkkal.

Már most "érzem a törődést", de holnapra még jobb lesz szerintem:)

Mindenesetre otthon is igyekszem magam rávenni egyelőre FMS, indian club és haskerék gyakorlatokra azokon a napokon amikor nincs edzés. Ha sikerül, akkor jelentős fejlődést várok, a mostani nem túl acélos erőmhöz, és kondíciómhoz képest.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://warrior.blog.hu/api/trackback/id/tr1002422607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása