Warrior

Ez a blog a kettlebell edzéseimről,a hozzá tartozó étrendemről, és az egyéb emellett űzött önvédelmi rendszerről (krav-maga) fog szólni. Kis elkalandozásokm azért előfordulhatnak:)

Friss topikok

  • KETTLEBELL: Buddy, Szerintem a felszereltség hasonló, és a metodika is inkább hasonló, mint különböző. :) (2011.08.18. 22:27) HITS GYM
  • erdodim: Helló! Gratulálok a vizsgádhoz! (2009.04.30. 09:51) Touring and Training in Israel 2009.04.18.-04.25.
  • erdodim: Kitartás Warrior, drukkolok, hogy sikerüljön. (2009.03.30. 08:55) Az elmúlt napok
  • robtraining: Buddy, hm..az ember nem gondolná,pedig minden mindennel összefüggésben van..Jobbulást! Rob (2009.01.16. 18:53) Sérülés II.
  • robtraining: Buddy, az a fontos,hogy nem történt nagyobb baj! Feltétlenül menj el Ferihez,én őt nem ismerem,de ... (2009.01.15. 12:40) Sérülés

360 gym még mindig

2011.07.06. 09:40 buddy

Mennek az edzések továbbra is hetente 2X, de néha a nyári kisebb szabadságok miatt elmarad egy-egy részemről.

Abban vettem észre a fejlődést, hogy a hétvégén, mikor felcaplattunk a párommal egy magasabb hegyre, neki néha meg kellett állnia, ill. nekem lassítanom kellett miatta.

Régen kb. azonos kondiban voltunk, most meg ő teljesen kivolt, én meg az orromon lélegeztem nyugodtan:)

Tegnap az edzés végi metabolikus blokkban az alábbi volt időre:

10 deadlift 40kg-val (olimpia rúddal, de nekem már csak 2 db 20 kg-os kettlebell jutott)

10 burpee

5-5 egylábas guggolás TRX segítségével

Ez egy kör. Feladat: 10 perc alatt maximális kör

Most nekem 3 teljes kör sikerült, a 4.-ből pedig a deadlift, és a burpee megvolt, + 1 db egylábas guggolás.

Ez az alap, legközelebb remélem menni fog a 4 teljes kör is.

Lesz majd még 2000m evezés is időre, majd azt is felteszem.

A múltkor 2X500m volt 1 perc pihenővel.

1.kör: 1:57

2.kör: 2:12 (nagyon kinyúltam...)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://warrior.blog.hu/api/trackback/id/tr543043603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása