Warrior

Ez a blog a kettlebell edzéseimről,a hozzá tartozó étrendemről, és az egyéb emellett űzött önvédelmi rendszerről (krav-maga) fog szólni. Kis elkalandozásokm azért előfordulhatnak:)

Friss topikok

  • KETTLEBELL: Buddy, Szerintem a felszereltség hasonló, és a metodika is inkább hasonló, mint különböző. :) (2011.08.18. 22:27) HITS GYM
  • erdodim: Helló! Gratulálok a vizsgádhoz! (2009.04.30. 09:51) Touring and Training in Israel 2009.04.18.-04.25.
  • erdodim: Kitartás Warrior, drukkolok, hogy sikerüljön. (2009.03.30. 08:55) Az elmúlt napok
  • robtraining: Buddy, hm..az ember nem gondolná,pedig minden mindennel összefüggésben van..Jobbulást! Rob (2009.01.16. 18:53) Sérülés II.
  • robtraining: Buddy, az a fontos,hogy nem történt nagyobb baj! Feltétlenül menj el Ferihez,én őt nem ismerem,de ... (2009.01.15. 12:40) Sérülés

péntek-szombat:hot iron+könnyű nap+nyak beállás

2008.06.23. 10:01 buddy

Péntek du. elmentünk a barátnőmmel az Oxygen-be ahol arra gondoltunk, hogy kipróbálunk egy újfajta edzést a neve: Hot Iron

Kb. 2/3-1/3 arányban a lányok voltak többségben, az edzést pedig egy igen szálkás testű hölgy tartotta.

Az elején nagyon fura volt pl. a bemelegítésnél hogy zenére ment a dolog, csak mondjuk nem Rammstein-ra mint a Matyinál, hanem valami tingli-tangli lakossági house-ra:)

Na mindegy...a lényeg hogy aslapvetően jól átmozgatott, de a könyököm megfájdult másnapra a fekvenyomó jellegű, illetve a tricepsz (homlokra hajlítás) gyakorlatokról.

A könnyű napot ami pénteken lett volna elcsúsztattam, és szombat reggel csináltam meg:

5 létra C&P

5/5X5 snatch

Kora délután gondoltam, hogy megcsinálom a változatos napot.Neki is kezdtem a TGU-val, de az utolsónál már éreztem, hogy kicsit húzódik a nyakam.

Azért a guggolást, windmillt, hallo-t, meg egy kis snatch-et megcsináltam, de a végére totál beállta a nyakam sajna. Hogy pontosan mitől azt nem tudnám megmondani.

Többször előfordult már velem ugyanez, néha reggelre így ébredtem, néha csak egy rossz hirtelem mozdulat, most meg edzés közben, lehet hogy nem jól csináltam a TGU-t?

Vagy szerepe van, hogy beindult a légkondi szezon autóban, munkahelyen egyaránt?

Ma megyek masszőrhöz, remélem segít rajtam....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://warrior.blog.hu/api/trackback/id/tr82534720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása