Warrior

Ez a blog a kettlebell edzéseimről,a hozzá tartozó étrendemről, és az egyéb emellett űzött önvédelmi rendszerről (krav-maga) fog szólni. Kis elkalandozásokm azért előfordulhatnak:)

Friss topikok

  • KETTLEBELL: Buddy, Szerintem a felszereltség hasonló, és a metodika is inkább hasonló, mint különböző. :) (2011.08.18. 22:27) HITS GYM
  • erdodim: Helló! Gratulálok a vizsgádhoz! (2009.04.30. 09:51) Touring and Training in Israel 2009.04.18.-04.25.
  • erdodim: Kitartás Warrior, drukkolok, hogy sikerüljön. (2009.03.30. 08:55) Az elmúlt napok
  • robtraining: Buddy, hm..az ember nem gondolná,pedig minden mindennel összefüggésben van..Jobbulást! Rob (2009.01.16. 18:53) Sérülés II.
  • robtraining: Buddy, az a fontos,hogy nem történt nagyobb baj! Feltétlenül menj el Ferihez,én őt nem ismerem,de ... (2009.01.15. 12:40) Sérülés

Szerdai edzés

2008.11.27. 16:36 buddy

Eléggé kivoltam, így a KM edzés elmaradt.

A vizsgát elcsúsztatták 12.13.-ra, így azon még nem vagyok túl. Hétfőn ha minden igaz lefoglalalózom az edzőtábort is juhhé:)

A lógásért "cserébe" swing sorozatokat csináltam GTG jelleggel, nem igazán számoltam hányszor, de 15 vagy 20 db volt egy ,menetben.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://warrior.blog.hu/api/trackback/id/tr40791648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyuszi 2008.11.29. 11:31:33

Szia!

Gratulálok a sikereidhez és fejlődésedhez.
Még nem írtam neked, de most megtettem. :)
Láttam régebben küszködtél a lábaddal: lúd talp. és bokasüllyedéssel.

Szeretnék érdeklődni mennyire kezelt ki téged a bell ill az edzés /medvejárás, pipiskedés és lábujjhegyen járás/.
Barátnőmnek ugyan ez a problémája szintén bal láb.
A lába miatt már a háta is fáj, néha nem is kicsit.
Ezért kérnék segítséget tőled.

Heti hányszor és milyen időtartamban legyen neki medvejárás, pipiskedés és lábujjhegyen járás?
Ill milyen gyorsan és mértékben terheljünk rá; mekkora bellel?
Ő erős és a 12-est elbírja.

Válaszodat nagyon megköszönném.
A továbbiakban pedig szeretnék jó egészséget, sok sikert és fejlődést kívánni.

Üdv:

Gyusz

buddy 2008.11.29. 12:47:28

Szia Gyuszi!

Először is köszönöm a jó kívánságokat!:)
Mivel nem vagyok ortopéd szakorvos, sem pedig RKC (egyelőre:)) ezért kizárólag saját tapasztalataimat tudom megosztani veled:

1. Sajnos a bokasüllyedés jelenlegi ismereteim szerint nem megszüntethető állapot, (extrém esetben műthető, de ez nálam nem merült fel) így ezzel együtt kell élni.

2. Kísérletezni kell! Mindenkinek másképp kellemetlen a lúdtalp, van akinek csak nagy megerőltetés után fáj a talpa, bokája, van ainek már kisebb egy helyben álldogálás után is a dereka, háta is fájni kezd. Én a medvejárást, lábujjhegyen járást úgy gyakorlom, hogy ahogy hazaérek cipő le, papucsot elfelejtem, és figyelek arra hogy vagy lábujjhegyen vagy medvejárásban mászkáljak a lakásban egész este. Elég fárasztó tud ám lenni:) Ha ülnék a TV előtt, akkor pedig van egy rücskös masszás hengerem, és azzal dolgoztatom a talpizmokat.
Különösen lányoknál azért vigyázni kell a "mezítlábaskodással", mert könnyen felfázhatnak.

3. Ha edzek a bellel, akkor az nyilvánvalóan szintén mezítláb történik, és figyelek arra hogy a bokáim ne forduljanak befelé, a lábujjaimmal szinte kapaszkodok a padlóba.

4. Nemrégiben felpróbáltam egy MBT cipőt, kicsit mászkáltam benne, ez is meglehetősen jól megdolgoztatja a lábizmokat, kicsit tanulni kell benne a járást, de nem vészes. Sajnos ez ára elég húzós, de ha belefér akkor ez is segíthet.

Ha orvosi segítséget is igénybe vennétek, akkor esetleg nézzetek meg Erbszt András dokit, Lakatos Péter RKC Team Leader őt ajánlja:

www.doctorfit.hu/magyar/fooldal.php?id=1

Üdv:

buddy
süti beállítások módosítása