Warrior

Ez a blog a kettlebell edzéseimről,a hozzá tartozó étrendemről, és az egyéb emellett űzött önvédelmi rendszerről (krav-maga) fog szólni. Kis elkalandozásokm azért előfordulhatnak:)

Friss topikok

  • KETTLEBELL: Buddy, Szerintem a felszereltség hasonló, és a metodika is inkább hasonló, mint különböző. :) (2011.08.18. 22:27) HITS GYM
  • erdodim: Helló! Gratulálok a vizsgádhoz! (2009.04.30. 09:51) Touring and Training in Israel 2009.04.18.-04.25.
  • erdodim: Kitartás Warrior, drukkolok, hogy sikerüljön. (2009.03.30. 08:55) Az elmúlt napok
  • robtraining: Buddy, hm..az ember nem gondolná,pedig minden mindennel összefüggésben van..Jobbulást! Rob (2009.01.16. 18:53) Sérülés II.
  • robtraining: Buddy, az a fontos,hogy nem történt nagyobb baj! Feltétlenül menj el Ferihez,én őt nem ismerem,de ... (2009.01.15. 12:40) Sérülés

Péntek-MBT és profizmus

2009.01.31. 16:34 buddy

Edzés nuku este 11 kor értem haza.

Az egyetlen jó hir , hogy megvan az MBT cipő. Az október 23.-i üzletben vettem, ami elvileg outlet is, azaz van pár modell ami olcsóbb (de még igy is drágább mint egy márkás "mezei" kb. bármilyen cipő)

Pár szót az üzletről és a vásárlás menetéről érdekesség képpen:

Úgy kezdődött, hogy az üzlet előtt akkora sor állt kint az utcán ,mint '84-ben a "Cápa-show"-nál (ha még emlékszik rá valaki, én is csak 7 voltam) Annyiban ok a dolog, hogy a te érdekedben van kitalálva az egész, nem kell tusongani,van helyed járkálni, és kérdés esetén foglalkoznak veled az eladók.

Jó 40 perc várakozás után,bejutottam és nekiálltam válogatni. A leárazott modellek, rémületesen néztek ki, de a többi sem volt szépségdijas. Egyetlen modellt találtam ami tetszett, persze az volt a legdrágább....

Fura volt még továbbá -bár nyilván a legmenőbb helyen is előfordulhat- hogy az üzletben nem működött sem a számlázórendszer, sem pedig az a szerkentyű amivel megmérik hogyan oszlik el a terhelés a lábadon, illetve %-osan milyen arányban terheled a jobb/bal lábadat. Ez utóbbit eléggé sajnáltam.

Feltűnt, hogy szinte mindig volt egy szabad eladó, a telefon viszont megállás nélkül csörgött, de sosem vették fel. Ezt az alábbi "érdekes" párbeszéd is jól jellemezte, aminek fültanúja voltam:

Vevő: -Egy 39-es, xy modelért jöttem, 1 órája telefonáltam, és azt mondták van belőle.

Eladó(unott pofavágás): -Felvettük a telefont???? Hát nem hinném....de megnézem

Végül megadatott szegény lánynak a "kegy", hogy elkölthessen több tizezer forintot egy cipőre.

Ennyit a profizmusról....

Azért a cipőre nem haragszom, remélem beválik!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://warrior.blog.hu/api/trackback/id/tr65914527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása